Ім’я:

Роман Мінін

Чим займаєтьсяХудожник
Дата народження: 10 червня, 1981 року
Місце народження: Мирноград, Донецька область, Україна
Зріст: 180 см.
Вага: 75 кг.
Тезки:Роман
Знак Зодіаку: Близнюки
Сімейний стан:-
Посилання:

ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Роман Мінін - це пензель, що трансформує руїни в трансмонументалізм: від димитрівських туманів до харківських хабів, де кожен мазок - як вибухова суміш монументального живопису й стріт-арту, що б'є по кордонах закритого світу. Художник-метафор, фотограф і цифровий піонер, він перетворив "План втечі з Донецької області" на гімн опору, а війну - на "Сни про війну", бо мистецтво для нього - не декор, а ключ від зачинених систем, де кольоровий шахтний міф рве шаблони пропаганди.

Дата і місце народження

 

10 червня 1981 року в Димитрові (нині Мирноград) Донецької області, де літній пил копалень вирізьбив перші контури в душі хлопця з шахтарської родини, народився Роман Сергійович Мінін – син, чиє ім’я згодом стане підписом під творами, що пульсують ритмом промислового міфу.

Засновник трансмонументалізму: жанр, де монументальні традиції оживають у стріт-арті й цифровому, – “Я кричу монументальні поеми в порожнечу, обіймаючи коліна під вічну музику шахт”.

Школа і освіта

 

Дитинство в шахтарському краю – це перша палітра, де форми юнака шукали об’єм у повсякденному, натхненні абсурдом закритого світу. З 1998-го по 2002-й – Харківське державне художнє училище на педагогічному відділенні, де освоював основи графіки й живопису. Далі – 2002-2008 роки в Харківській державній академії дизайну і мистецтв на кафедрі монументального живопису, де майстерня вчила не просто малювати, а трансформувати простір, – освіта стала трампліном до стріт-арту й самонавчання в цифрових лабораторіях, де “трансмонументалізм” народився з відмови від шаблонів.

“Сни про війну” (2011) – фото з домальованими образами: кошмар, що пророкував 2014-й, де “мирний Харків став полем, бо Донбас у крові”.

Кар’єра

 

Карьєра Мініна – це серія трансформацій від стріт-акцій до глобальних бієнале, де монументал оживає як метафора втечі: з 2000-х – стріт-артист Харкова, організатор фестивалів (2007-2011), де вулиці ставали полотнами. 2009-го – медаль “Талант і покликання” від Всесвітнього альянсу “Миротворець”. Номінація на PinchukArtCentre Prize (2013) за “План втечі з Донецької області” – інсталяція з дитячими роботами, що деконструювала шахтарський міф як закриту систему. Засновник трансмонументалізму – жанру, де традиційний монумент трансформується в сучасні форми: серії “Метаморфози Донецька” (казки про регіон), “Сни про війну” (2011, фото з домальованими образами, пророчі для 2014-го). 

Виставки – вихор: Бієнале Україна від Трипілля до сьогодення” (2008, 2010, Київ), Saatchi Gallery (2013, Лондон), Ludwig Museum (2017, Будапешт), Manifesta, “Donbas Paradise” (аеропорт Бориспіль). Співзасновник V-Art (NFT-платформа), Minin Art Hub (Харків, 2020-2022, VR/AR-курси). Твори – живопис, графіка, скульптура, вітражі, інсталяції: у колекціях світу, аукціонах Goldens (“Peaceful Atom”, 2015). Під час війни – “Храм шахтаря” у віртуальному світі, благодійні проєкти для ЗСУ, бо “мистецтво – це втеча, що веде до опору”.

“План втечі з Донецької області” (2013) – номінація PinchukArtCentre: інсталяція з дитячими малюнками як метафора закритої системи, де шахта – в’язниця без виходу.

Сім’я

 

Сім’я Мініна – це тиха основа для гучних трансформацій: ріс у шахтарській родині, де батьки закладали любов до праці й форми, але деталі – як приватна шахта. Особисте життя тримає в тіні, аби фокус лишався на творах, а не на портретах, – без згадок про шлюб чи дітей, бо приватність для нього – ще один кордон проти інтерпретацій.

Співзасновник V-Art: NFT-платформа для цифрового мистецтва, де “трансмонументалізм” йде в метавсесвіт, а “Храм шахтаря” – віртуальний символ Донбасу.

Сучасність

 

У 44 Роман – на роздоріжжі віртуального й реального: живе й творить у Харкові, де обстріли додають текстури до серій про Донбас і війну, а Minin Art Hub еволюціонує в онлайн-лабораторію. У 2025-му – курує VR-проєкти, готується до виставок у Європі (“Метаморфози: шахтарський міф”, Берлін, осінь), бо “війна змінює монументал – від каменю до цифрового опору”. Волонтерить NFT-аукціонами для ЗСУ, лекціями про трансмонументалізм, інтерв’ю про “казку Донбасу як надію”. Плани? Нові інсталяції про поствоєнну трансформацію, де шахта – не кінець, а нова форма: Художник реагує кольором, бо без міфу Україна – сіра”.

Організатор стріт-фестів Харкова (2007-2011): перетворив вулиці на полотна, а в 2020-му – Minin Art Hub з VR-курсами, бо “мистецтво – це втеча для нового покоління”.

Використання фото: П.4 ст.21 ЗУ “Про авторські та суміжні права – “Відтворення з метою висвітлення поточних подій засобами фотографії або кінематографії, публічне повідомлення або повідомлення творів, побачених або почутих під час таких подій, в обсязі, виправданому інформаційною метою.”

Наталія Валевська

11 хвилин на перегляд

Олександр Стоянов

9 хвилин на перегляд

Сергій Притула

8 хвилин на перегляд

Періс Хілтон

10 хвилин на перегляд

Іванка Трамп

21 хвилин на перегляд

Двійнята за датою

Бенжамен Мільп’є

11 хвилин на перегляд

Наталія Валевська

11 хвилин на перегляд

Лілія Ребрик

10 хвилин на перегляд

Олена Курта

9 хвилин на перегляд