Ім’я:

Матвій Ганапольський

Чим займається Журналіст, Телеведучий
Дата народження: 14 грудня, 1953 року
Місце народження: м.Львів, Україна
Зріст:180 см.
Вага: - кг.
Тезки: Матвій
Знак Зодіаку: Стрілець
Сімейний стан: Одружений
Посилання:

Матвій Ганапольський

Останні новини

ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Матвій Ганапольський - це журналіст з душею театрального диригента, чиї монологи на радіо та телебаченні спалахують, як феєрверк у ночі перебудови, розкриваючи абсурд влади з іронією, що змушує сміятися крізь сльози. Народжений у львівських сутінках радянської епохи, де єврейські корені ховалися за псевдонімами, він перетворив мандри від київських театрів до московських студій на хроніку змін, де кожна пауза - для правди, а кожен жест - виклик системі. Його біографія - це вистава з актами еміграції та тріумфів, де мікрофон стає оркестром для мільйонів, а гумор - щитом проти тиранії.

Дата і місце народження

 

14 грудня 1953 року у Львові, Українська РСР, СРСР, у родині з єврейським корінням з’явився на світ Матвій Юрійович Марголіс – ім’я, яке згодом змінив на Ганапольського, ніби скидаючи тягар минулого для нової ролі. Місто лева, сповнене таємниць і шепотом заборонених розмов, стало першим актором його життя: юний хлопець ріс серед вуличних легенд і перших заборон, де доля вже готувала сцену для гострого слова.

Народжений Марголісом, змінив прізвище на Ганапольського – “щоб не ховатися, а грати відкрито”, ніби режисер, що пише нову п’єсу.

Школа і освіта

 

Шкільні роки у Львові та Києві пройшли в тіні переїздів, де уроки історії чергувалися з першими театральними мріями, а допитливість юнака ковтала книги, ніби репетируючи ролі. Деталі про конкретну школу лишаються завісою, але відомо, що в 1970-х він опанував режисуру: працював у Київському театрі естради (19811986), де ставив вистави, що балансували на межі цензури. Справжня освіта – в практиці: записував платівки “Слідство ведуть Колобки” на фірмі “Мелодія”, перетворюючи дитячі казки на сатиру, ніби тренуючись для майбутніх ефірів, де слова стають інструментами розкриття.

Записав три платівки “Слідство ведуть Колобки” у 1980-х – дитячі казки з сатирою, де Колобок “розслідував” радянські абсурди.

Кариера

 

Карьера Ганапольського – це драматичний серіал з поворотами, де кожен канал додавав акту до його медійної п’єси. Початок у 1980-х – театральний режисер у Києві та Москві, де естрадні номери ховали гострі натяки на реальність. Перебудова відкрила двері: з 1990-х – радіоведучий на “Радіо Свобода”, де голос лунав з-за кордону, як виклик імперії. У Москві – зірка “Ехо Москви”: “Слова” та “Повестка дня” стали ареною для опозиційних дискусій, де аудиторія сягала мільйонів, а критика Кремля дратувала еліту. 

Скандали не уникали: у 2014-му після анексії Криму – еміграція до України, де на “Радіо Вести” озвучив “анекдот” про “хохла”, що коштував роботи. Далі – “112 Україна, “NewsOne”, а з 2020-го – “Прямий”, де “Ганапольський” розбирає політику з іронією, ніби в сатиричній комедії. Автор фантастики (“Приготування Вахруста”), книг про Путіна (“Путін буде царем”), лауреат премій за етику. Нагороди: українське громадянство від Порошенка в 2016-му, Орден “За заслуги”. Сьогодні – колумніст “Главкому”, де слова ріжуть фейки гостріше за скальпель.

У 2014-му “анекдот” про “хохла” на радіо коштував роботи – але став уроком: “Гумор – це міна, що вибухає в руках”.

Сім’я

 

Сімейне життя Матвія – це тиха сцена за кулісами, де кохання переплітається з мандрами, а приватність – святе правило. Одружений з Тамарою Шенгелією, журналісткою, що поділила з ним ефіри та еміграцію, ніби партнерка в дуеті: їхній союз – як рецепт стійкості, де слова про роботу не затьмарюють вечері. Діти – “пізні плоди” кар’єри: сини, що мотивують на технології, та донька, про яких він жартує в інтерв’ю як про “критиків моїх жартів”. Родина – компас: “Відстані не перешкода, якщо кохання справжнє”, – зізнається Ганапольський, тримаючи близьких подалі від софітів, ніби скарб у театральній гримерці. Корені у Львові навчили стійкості, а Москва додала шарму: сім’я – його антракт між ефірами.

Отримав українське громадянство від Порошенка в 2016-му: “Нарешті дім, де слова не цензурують”.

Сучсність

 

У 2025-му, на 72-му році, Матвій Ганапольський – невгамовний маестро ефірів: продовжує “Ганапольського” на “Прямий”, де монологи про війну та демократію збирають тисячі, ніби концерти для душі. YouTube-канал “Політичний огляд” перевалив за 30 тисяч підписників, де розбори кремлівських ігор провокують дебати, а Facebook з 127 тисячами фоловерів кипить коментарями. Активний у “Главкомі” колонками про глобальні кризи, менторує молодих у соцмережах, нагадуючи: “Епатаж не потрібен, коли ти перший”. Нещодавно, у вересні, ефір про “медіавійну” розбурхав мережі, а перехворівши на COVID у 2021-му, він жартує: “Віруси – як політики, мусять пройти”. У часи тіней Ганапольський палить правдою, перетворюючи еміграцію на місток для надії.

Фанат Пата Метені: джазові теми в ефірах “Ехо Москви” – як саундтрек до його життя, де імпровізація править бал.

Використання фото: П.4 ст.21 ЗУ “Про авторські та суміжні права – “Відтворення з метою висвітлення поточних подій засобами фотографії або кінематографії, публічне повідомлення або повідомлення творів, побачених або почутих під час таких подій, в обсязі, виправданому інформаційною метою.”

Двійнята за датою

Женя Таллєр

8 хвилин на перегляд

Ольга Цибульська

12 хвилин на перегляд

Однолітки

Бріжит Макрон

10 хвилин на перегляд

Лібуше Шафранкова

11 хвилин на перегляд

Кім Бейсінгер

11 хвилин на перегляд

Двійнята за датою

Тетяна Воржева

11 хвилин на перегляд

Дар’я Сагалова

11 хвилин на перегляд

Кім Бейсінгер

11 хвилин на перегляд

Іво Бобул

9 хвилин на перегляд