Майбутній актор Крістофер Ебботт народився 10 лютого 1986 року в Грінвічі, штат Коннектикут, США. Його батьки, Анна (уроджена Сервідіо) та Орвілл Ебботт, виховали його разом із старшою сестрою Христиною в районі Чикагоміні, італо-американській робітничій громаді Грінвіча. Батько Крістофера мав карибське походження, а його бабуся по материнській лінії, Анджеліна, народилася в Розі, провінція Віченца, Італія. Сам Крістофер жартома називає себе «євро-міксом» через далеке португальське та східноєвропейське коріння. Пізніше сім’я переїхала до Стемфорда, де Крістофер провів більшу частину дитинства.
У юності Ебботт працював у місцевому відеомагазині та винному магазині друга, що допомогло йому відчути ритм звичайного життя. Він недовго навчався в Norwalk Community College, але його справжньою пристрастю стало акторство. У 2006 році він переїхав до Нью-Йорка, щоб вступити до престижної акторської студії Герберта Бергофа (HB Studio) у Грінвічі-Віллідж, де почав відточувати свою майстерність. Саме там він отримав перші ролі в офф-Бродвейських виставах, що стало початком його кар’єри.
Ебботт дебютував на сцені в 2008 році у п’єсі «Good Boys and True», де зіграв Джастіна, найкращого друга головного героя. Того ж року він зіграв у п’єсі «Mouth to Mouth», отримавши схвальні відгуки за роль чутливого 15-річного сина. Ці театральні роботи заклали основу для його майбутнього успіху, а критики відзначали його природність і емоційну глибину.
У 2009 році Крістофер отримав перші телевізійні ролі в серіалах «Сестра Джекі» та «Закон і порядок: Злочинний намір». У 2010 році він зіграв у п’єсі «That Face» у Manhattan Theatre Club, де його партнеркою була Крістін Міліоті. Однак справжній прорив стався в 2011 році, коли Ебботт дебютував у кіно з роллю Макса в психологічному трилері «Марта, Марсі Мей, Марлен» разом із Елізабет Олсен. Фільм, прем’єра якого відбулася на Sundance Film Festival, отримав позитивні відгуки, а гра Крістофера була відзначена за тонке зображення складного персонажа.
Того ж року він дебютував на Бродвеї в п’єсі Джона Гуара «The House of Blue Leaves» разом із Беном Стіллером і Еді Фалко, зігравши Ронні Шонессі, сина головного героя. Його виступ отримав високі оцінки, а сам Крістофер почав привертати увагу режисерів.
У 2012 році Ебботт отримав роль Чарлі Даттоло, добросердечного, але проблемного хлопця Марні (Еллісон Вільямс), у серіалі HBO «Дівчата», створеному Ліною Данем. Його персонаж став улюбленцем глядачів, але Крістофер залишив шоу після другого сезону в 2013 році, пояснивши, що не відчував зв’язку з персонажем. Він повернувся в п’ятому сезоні для епізоду «The Panic in Central Park», який критики назвали одним із найкращих у серіалі.
У 2012 році він також знявся в комедійно-драматичному фільмі «Hello I Must Be Going» разом із Мелані Лінскі, а в 2013 році зіграв у короткометражках «Roshambo» і «The Exit Room», де також виступив виконавчим продюсером. У 2014 році Крістофер зіграв головну роль у драмі «The Sleepwalker», а також з’явився у фільмі «A Most Violent Year» разом із Оскаром Айзеком і Джессікою Честейн.
Справжнім проривом стала головна роль у драмі «Джеймс Вайт» (2015), де Ебботт зіграв молодого ньюйоркця, який бореться з особистими проблемами, доглядаючи за хворою матір’ю. Його гра отримала захоплені відгуки, а також номінації на Independent Spirit Award і Gotham Award за найкращу чоловічу роль. Variety назвала його одним із «10 акторів, за якими варто стежити» у 2015 році.
Ебботт продовжив обирати різнопланові ролі. У 2016 році він зіграв у комедії «Whiskey Tango Foxtrot» разом із Тіною Фей і в драмі «Katie Says Goodbye» з Олівією Кук. У 2017 році він з’явився в психологічному хорорі «Воно приходить уночі» разом із Джоелем Еджертоном, демонструючи свою здатність передавати напругу. Того ж року він зіграв Мейсона Таннетті в першому сезоні серіалу «Грішниця», отримавши похвалу за створення складного образу.
У 2018 році Крістофер зіграв астронавта Девіда Скотта в біографічній драмі «Перша людина» разом із Раяном Гослінгом, а також репортера в «Vox Lux» із Наталі Портман. У 2019 році він отримав головну роль капітана Йоссаріана в мінісеріалі Hulu «Лови-22» за романом Джозефа Геллера. Його виконання принесло йому номінацію на «Золотий глобус» за найкращу чоловічу роль у мінісеріалі або телефільмі.
У 2020 році Ебботт знявся у фільмах «Black Bear», «Possessor» і «The World to Come», кожен із яких підкреслив його талант у різних жанрах – від психологічного трилера до романтичної драми. У 2022 році він зіграв у трилері «Sanctuary» разом із Маргарет Кволлі, а в 2023 році з’явився в серіалі Apple TV+ «The Crowded Room» і фантастичній драмі Йоргоса Лантімоса «Бідолахи» разом із Еммою Стоун. У 2025 році він зіграв головну роль у хорорі «Вовча людина», що стало ще одним кроком у його кар’єрі.
Крістофер Ебботт відомий своєю приватністю. У 2022 році з’явилися чутки про його роман із актрисою Олівією Кук, але він не підтверджував цих стосунків. За оцінками 2024 року, його статки становлять близько 1 мільйона доларів, зароблені завдяки ролям у кіно, на телебаченні та в театрі. Крістофер живе в Нью-Йорку, де продовжує займатися акторством і мистецтвом.
Він захоплюється музикою, грає на гітарі та піаніно, любить готувати, експериментуючи з новими рецептами, і часто вирушає в походи, щоб відпочити на природі. Ебботт підтримує благодійні організації, що займаються психічним здоров’ям і правами ЛГБТК+ спільноти, а його кумиром є режисер Джон Кассаветес, чий підхід до кіно надихає актора.
Крістофер Ебботт – актор, який обирає ролі, що кидають виклик і йому самому, і глядачам. Його любов до незалежного кіно, театру та складних персонажів робить його унікальним у сучасному Голлівуді. У 2025 році він продовжує зніматися в нових проєктах, і його ім’я асоціюється з якістю та глибиною.
Від скромного початку в Коннектикуті до номінації на «Золотий глобус», історія Ебботта доводить, що справжній талант і відданість мистецтву можуть відкрити будь-які двері. Його кар’єра – це лише початок, і світ ще побачить багато від цього харизматичного актора.
Використання фото: П.4 ст.21 ЗУ “Про авторські та суміжні права – “Відтворення з метою висвітлення поточних подій засобами фотографії або кінематографії, публічне повідомлення або повідомлення творів, побачених або почутих під час таких подій, в обсязі, виправданому інформаційною метою.”
Увійдіть у свій обліковий запис