Ім’я:

Сергій Євгенович Михальчук

Чим займається Оператор
Дата народження: 13 липня, 1972 року
Місце народження: Луцьк, Україна
Зріст: ?
Вага: ?
Тезки: Сергій
Знак Зодіаку: Рак
Сімейний стан: ?
Посилання:

Сергій Євгенович Михальчук

Останні новини

ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

У світі, де камера не просто фіксує світло, а вдихає в нього ритм серця - від степових вітрів до донбаських вибухів, - Сергій Михальчук творить магію операторства, де кожен кадр стає поемою про стійкість і красу. Цей волинський митець, чиї знімання оживили "Мамая" й "Атлантиду", перетворює реальність на фестивальний феєрверк: бо для нього кіно - це не техніка, а шепіт душі, де війна не тінь, а світло надії, що пронизує об'єктив.

Дата і місце народження

Сергій Євгенович Михальчук з’явився на світ 13 липня 1972 року в Луцьку Волинської області, де поліські луки шепотіли перші мелодії, що згодом стануть кадрами його фільмів.

Михальчук жартує, що “Мамай” – його “ведмежий тріумф”: “Срібний ведмідь” Берлінале 2008-го став першим для українського кіно за 15 років, де степові кадри оживили козацьку сагу.

Школа і освіта

Юнацькі роки в Луцьку пройшли під знаком перших зйомок, а справжній політ – Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, де у 1994-му здобув диплом оператора, опанувавши таємниці світла й тіні в майстернях, що вчили бачити не просто об’єкти, а енергію історій.

Під час поїздок на фронт з 2014-го фіксував настрої бійців: від майданівської ейфорії до “кухонних” розмов з росіянами, де правда ріже гостріше за монтаж.

Кариєра

Карьєра Михальчука – це галерея фестивальних тріумфів: дебют у 2000-х з документальними й телевізійними проєктами, музичними відео та рекламою, де камера оживилася як поет. Ключові роботи: “Мамай” (2007) Олеся Саніна – операторське диво, що принесло “Срібного ведмедя” Берлінале; “Посвідчення особи” (2001) – ранній шедевр, відзначений критиками; “Дике поле” (2018) Ярослава Лодигіна – драма степу, де його кадри пульсують глибиною; “Атлантида” (2019) Валентина Васяновича – дистопія Донбасу з “Золотим левом” Венеції; “Карусель” (2017) Ігоря Подольчака та “Великий” (2017) Валерія Тодоровського – дует, що розкрив його майстерність у різних стилях. Понад 20 фільмів, від короткометражок до повнометражних, де він продовжує традиції класичного українського операторства. Нагороди: Заслужений діяч мистецтв України (2014), Орден “За заслуги” III ступеня (2021). З 2022-го – фотограф-документаліст війни, чиї знімки фіксують агресію Росії, перетворюючи об’єктив на зброю правди.

У “Атлантиді” його статичні плани – “дихання руїн”: дистопія Донбасу здобула “Золотого лева” Венеції, перетворивши постапокаліпсис на гімн перемозі.

Сім’я

Сім’я Михальчука – як невідзнятий епізод: коріння з Волині шепоче натхнення для кадрів степу й луки, але приватне життя ховається за лаштунками, ніби секретний сценарій, де близькі – невидима опора в часи сирен і фестивалів.

Боїться “банальщини” в кадрі: у “Дикому полі” степ став героєм, де операторство – не ефект, а шепіт душі, натхненний волинськими луками.

Наша доба

Сьогодні, у 53, Сергій Михальчук пульсує в ритмі Києва, де камера не зупиняється: з перших днів повномасштабної війни документує руйнування й стійкість, рефлексує в інтерв’ю про “банальщину”, якої боїться, та поїздки на фронт, де настрої військових еволюціонували від майданівської ейфорії до твердої надії. У 2025-му готується до нових проєктів, де операторство – опір: “Не можна порівнювати голлівудське з українським – наше кіно про душу, а не про спецефекти”. Волонтерські знімання, лекції про ремесло – його об’єктив шепоче: “Кіно – це машина часу, де минуле лікує рани сьогодення”.

З 2022-го – воєнний фотограф: з перших днів не розлучається з камерою, фіксуючи агресію, де кожен знімок – постріл правди, як у його документальних перлинах.

Використання фото: П.4 ст.21 ЗУ “Про авторські та суміжні права – “Відтворення з метою висвітлення поточних подій засобами фотографії або кінематографії, публічне повідомлення або повідомлення творів, побачених або почутих під час таких подій, в обсязі, виправданому інформаційною метою.”

Двійнята за датою

Ганна Снаткіна

11 хвилин на перегляд

Гаррісон Форд

10 хвилин на перегляд

Однолітки

Івонн МакГіннес

8 хвилин на перегляд

Ектор Хіменес-Браво

11 хвилин на перегляд

Дженніфер Гарнер

11 хвилин на перегляд

Двійнята за датою

Олег Сенцов

9 хвилин на перегляд

Гаррісон Форд

10 хвилин на перегляд

Ектор Хіменес-Браво

11 хвилин на перегляд

Двейн «Скеля» Джонсон

10 хвилин на перегляд