Кім Кетролл, зірка “Сексу і міста”, стала новим обличчям бренду Charlotte Tilbury. 68-річна акторка вразила шанувальників у новій рекламній кампанії Pillow Talk, позуючи на ліжку в розкішному хутрі та шовкових піжамах.
Виглядаючи бездоганно і привабливо, Кім представляє помаду Naughty Talk – назва кампанії ідеально відображає її образ Саманти Джонс, сексуально впевненого персонажа, якого вона зіграла у популярному ситкомі 90-х.
Кампанія, у якій знялася Кім Кетролл, сталася після її повернення до ролі публіцистки в сезонному фіналі другого сезону спін-офу “Так, як це”, що відбувся у 2023 році.
Після довгих років чуток про конфлікти з колегами, акторка нарешті вирішила взяти участь у проекті. Нагадуємо, що оригінальний серіал “Сексу і міста” закінчився у 2004 році, однак у 2021 році він отримав продовження під назвою “Так, як це”, що розповідає про життя героїнь у їхніх 50.
Кетролл зазначила, що свіжі усвідомлення про себе допомогли їй знайти впевненість.
Вона зізналася, що брати участь у кампанії Charlotte Tilbury – велика честь для неї. У серії було показано, що Саманта переїхала до Лондона, а перший епізод сезону показував, як Керрі намагається зв’язатися з нею, щоб відновити стосунки.
Кампанія, що надихає
Кампанія також включає повернення легендарної Кейт Мосс, якій вже 51 рік. Кейт – давня модель для Charlotte Tilbury, і разом зі Кім вони представляють образи краси, які надихають.
Мосс є подругою Кім, і їхня дружба налічує багато років, розпочавшись ще у юності. За словами Кім, кампанія звертає увагу на самопізнання і важливість прийняття себе.
Передати це послання – надзвичайно сильно та надихаюче: “Пріоритетом має бути ти сам, і варто насолоджуватись цим”.
Крім Кім та Кейт, у кампанії також з’явились інфлюенсер Matteo Sinet та співачка Bad Gyal. Разом вони відображають універсальну популярність помади Pillow Talk, яка продається зі швидкістю одна кожні три секунди в усьому світі.
Кампанія Pillow Talk не лише підкреслює красу, але й надає величезне значення самосвідомості, так необхідної в сучасному, напруженому житті.
Нові обличчя бренду надихають жінок на те, аби любити себе, дбати про власний комфорт і впевненість на кожному етапі життя.