Ентоні Керріган обговорює “Смерть єдинорога” та супермена Джеймса Ганна

Нові горизонти Антоні Керрігана: між інді-фільмами та блокбастерами

Гречко Тетяна

На момент завершення свого номінованого на Еммі виконання в серіалі Баррі у 2023 році, Ентоні Керріган вже чітко висловив свої прагнення до незалежності та бажання працювати над великими проектами своїм представникам.

Керріган, уродженець Массачусетсу, одразу ж втілив ці плани в життя, почавши з Смерті єдинорога від A24 та продовживши участь у фільмі Джеймса Ганна Супермен. Перший проект, що став дебютом режисера Олександра Шарфмана, демонструє, як незалежна кінокомпанія залучає найкращих митців до своїх оригінальних та нестандартних ідей. Комедійний фільм про істот користується досвідом зірок, і Керріган грає поряд з Полом Раддом, Дженною Ортегою, Віллом Пултером, Тея Леоні та Річардом Е. Грантом.

Роль, що відкриває нові можливості

У цій стрічці Керріган виконує роль Гріффа, ображеного дворецького родини Леопольдів, що нагадує сім’ю Саклерів, які запрошують свого юриста Еліота Кінтера (Радд) разом з дочкою Рідлі (Ортега) до гірського готелю. По дорозі Кінтери випадково збивають єдинорога, і Леопольди вирішують використати його ріг для медичних та фінансових вигод.

Гріфф, стримуючи свій гнів щодо роботодавців, зрештою вивільняється, що наділяє Керрігана можливістю глибше зануритися у фізичну та мовчазну комедію. Як зазначає актор, «здається простим, але потрібно створити тіло, яке розповідає історію». Він вивчав роботи таких коміків, як Бастер Кітон та Чарлі Чаплін у пошуках натхнення.

Погляд на нові можливості в кінематографі

У проєкті Супермен, що вийде в липні, Керріган грає Рекса Мейсона / Метаморфо. Коли його запитують, чи зможе Супермен поєднати екшен, драму та комедію так само, як трилогія Вартові Галактики Ганна, актор пропонує інше бачення тону фільму. «Я не хотів би порівнювати, але вважаю, що [Супермен] має таке ж серце і інтелект, але впевнений, що це буде зовсім інший проект», — ділиться Керріган.

Згадуючи про Баррі, він висловлює ностальгію, переосмислюючи свій образ Чеченського мафіозі НоГо Хенка: «Ця програма стала такою значущою в моєму житті, і тепер я з нетерпінням чекаю наступних проектів, таких як Смерть єдинорога». Керріган також зазначає, що роботи в незалежних фільмах та від великих студій, як A24, стали важливими для його кар’єри і шляху в кінематографі.

Зараз, коли Смерть єдинорога виходить в кінотеатри 28 березня, глядачі можуть очікувати нові історії та досвіди, які поєднують жанри і пропонують свіжий погляд на вже знайомі теми, сподіваючись, що це уважно спостерігатимуть дійсні “круті” гравці індустрії.

Керріган підтверджує, що незалежний кінематограф продовжить процвітати, акцентуючи на міксі талантів та нових ідей. Актуальність таких проєктів, як Смерть єдинорога, безумовно, затверджує значимість інновацій у кіноматографі, спонукуючи до переосмислення звичних стандартів та концепцій. Кіно — це не лише про великі бюджети, а про оригінальність та емоційний резонанс, і Керріган готовий бути частиною цього процесу, пропонуючи глядачеві незабутнє враження.

Поділіться цією статтею
Слідкуйте за:
Експертка з кар'єрного росту та професійного розвитку жінок. Тетяна допомагає жінкам знаходити баланс між кар'єрою і особистим життям.
Залиште коментар