День народження: 13 грудня 1989 р.\ Місце народження: м. Вест-Редінг, Пенсільванія, США\ Зріст: 177 см.\ Вага: 60 кг.\ Сімейний стан: не одружена\
Майбутня зірка поп-кантрі народилася 13 грудня 1989 року у невеликому містечку Редінг, штат Пенсильванія, проте в ранньому віці переїхала в інше провінційне місто – Вайоміссінг. Її батько був відомим фінансовим радником, а мати займалася домашнім господарством.
З самого дитинства маленька Тейлор знала, що бажає стати співачкою, і батьки всіляко сприяли здійсненню творчих задумів дівчинки. Вже в ранньому віці вона почала відвідувати уроки вокалу.
Як зізнавалася сама Тейлор Свіфт, кумирами її дитинства були кантрі-виконавиці Лі Енн Раймс і Шанайя Твейн, а також її бабуся, від якої, мабуть, малечі й дістався чудовий чистий голос. У 10 років Тейлор Свіфт почала грати на гітарі, і тоді в репертуарі юної співачки з’явилися пісні власного складання.
Дівчинка завжди прагнула до сцени і ніколи не боялася публічних виступів. Вже в десять років її природний артистизм і сценічний шарм зробили співачку зіркою у її рідному місті – без її виступів не обходився жоден фестиваль, жоден ярмарок або громадські змагання, що проводилися у Вайоміссінгу.
У 12 років вона викликала бурхливі оплески, заспівавши державний гімн США на урочистій церемонії відкриття 76-тих Філадельфійських ігор.
У підлітковому віці Тейлор Свіфт переїхала в один з районів великого та жвавого Нешвілла – міста, яке заслужено називається столицею кантрі.
Тут вона почала відвідувати приватні заняття у поетеси-піснярки Ліл Роуз, а також виконувати пісні під гітару на вулицях, біля вітрин одного з місцевих кафе. Саме там її помітив продюсер Скотт Борчетта Браун. Знавець музичної індустрії на той час тільки починав просувати власний лейбл «Big Machine Records», тому знайомство з молодою обдарованою співачкою виявилося дуже доречним.
У 2006 році за підтримки Борчетти Тейлор Свіфт записала свій перший студійний сингл – «Tim McGraw», присвячений її улюбленому кантрі-виконавцю. Через два місяці побачив світ і дебютний альбом молодої співачки. Альбом з тією ж назвою, що й ім’я співачки, став дуже популярним, зокрема отримав статус п’ятикратного платинового альбому, а також протримався у чарті «Billboard 200» цілих 234 тижні, побивши рекорд десятиліття.
Слухачі гідно оцінили пісні, тематика яких, на перший погляд, була доволі поверховою – перше кохання, підліткові переживання, перетворення з дівчинки на жінку. Але водночас, лірика не здавалася банальною, а навпаки, змушувала замислитися над труднощами емоційно складного періоду дорослішання.
В недалекому майбутньому про Тейлор Свіфт почали говорити як про зірку, що сходить у стилі кантрі. У цей же період у її колекції з’явилися й перші відзнаки: відома Міжнародна асоціація авторів пісень Нешвілла назвала дівчину найкращим автором і виконавцем року – і це в «місті кантрі»! Більше того, Тейлор Свіфт стала наймолодшою володаркою цієї нагороди.
Вражаючи всіх дивовижною працездатністю, у листопаді 2008 року Свіфт Тейлор представила світові другий студійний альбом, «Fearless» («Безстрашна»). Пластинка миттєво дісталася до першого місця в чарті «Billboard 200», а також побила рекорд попередньої, отримавши статус шестикратного платинового альбому.
Відзнаки Young Hollywood Awards (категорія «Майбутня зірка»), MTV Video Music Awards («Найкращий кліп»), People Choice Awards («Співачка року»), American Music Awards («Найкращий виконавець року») – нагороди сипалися на артистку одна за одною.
До цього часу Тейлор Свіфт з перспективної молодої виконавиці перетворилася на одну з найпопулярніших знаменитостей світової сцени. Зміцнили її становище на естраді й два нових альбоми – «Speak Now» (2010) і «Red» (2012), кожен з яких у США став чотириразовим платиновим, а також приніс їй дивовижну популярність вже в Європі. Географія концертних турів молодої співачки простяглася від США до Японії. Дівчина довгі місяці проводила далеко від дому, повертаючись до Штатів лише за черговою відзнакою.
У 2013 році виконавиця записала музичний супровід до фільму «Голодні ігри», і її пісня «Safe and Sound» була висунута на «Золотий глобус», але поступилася «Skyfall» від Адель.
У 2014 році світ побачив п’ятий студійний альбом Тейлор Свіфт під назвою «1989», який, за словами співачки, мав стати її «першим задокументованим офіційним поп-альбомом» з абсолютно новим стилем. Новинку сприйняли з ентузіазмом: у перший же тиждень мешканці США придбали 1,2 мільйона копій платівки, загальний же тираж альбому наблизився до позначки в 9 мільйонів проданих копій. Змінився й образ артистки: на зміну кучерям, футболкам з яскравими малюнками та коротким джинсовим шортам прийшли елегантні вечірні вбрання, підбори та бездоганна зачіска.
Пісня «Bad Blood» – «диса» на її колишню подругу Кеті Перрі. Свіфт вважала, що Перрі навмисно переманювала артистів з її балету, щоб зірвати гастролі. «Я довго з нею дружила, а потім зрозуміла, що ми справжні вороги!», – якось заявила Тейлор. Кеті дуже здивувалася: за її словами, танцюристи самі віддали перевагу працювати з Перрі, тому що вона пропонувала більш вигідні умови. Але дружбі Свіфт і Перрі все одно прийшов кінець: всі спроби Кеті помиритися Тейлор відхиляла.
У квітні 2016 року Тейлор Свіфт презентувала нове відео на пісню «New Romantics», яке фактично було концертним записом. Проте ще влітку Свіфт зникла з поля зору публіки. Шанувальники сприйняли це з розумінням, адже співачка пережила два невдалі розриви стосунків поспіль. У листопаді вона очолила рейтинг найоплачуваніших виконавиць у світі, складений діловим виданням Forbes. Та, як виявилося, перше місце вона отримала «з упередженням».
У листопаді 2017 року Тейлор Свіфт представила слухачам шостий студійний альбом «Reputation». Диск складався з 15 композицій із головною піснею «Look What You Made Me Do» («Поглянь, що ти змусив мене зробити»). За перший тиждень продажу лише в США було продано 1,216 мільйона копій альбому, однак відгуки критиків були переважно несхвальними. Урочистого повернення на сцену, як планувала Тейлор, не відбулося. Не дуже успішним виявився й концертний тур на підтримку альбому. Вартість квитків значно зросла, а сама Тейлор помітно набрала кілька кілограмів під час роботи над новою платівкою.
Літо 2019 року розпочалося для Тейлор Свіфт з великих неприємностей. Лейбл Big Machine Records, під егідою якого 13 років тому почався злет співачки, придбав продюсер і менеджер Джастіна Бібера, Скутер Браун. Під час угоди не враховувалася думка Тейлор та інших артистів лейблу, серед яких Аріана Гранде, Демі Ловато та Каньє Вест.
Права на всі альбоми виконавців перейшли до Скутера Брауна. З’ясувалося, що Тейлор Свіфт втратила права на всі пісні, випущені до альбому «Lover» (реліз відбувся в серпні 2019), оскільки він був записаний вже на власному лейблі Тейлор Свіфт (Taylor Swift Productions, Inc).
Скотт Борчетта та Скутер Браун повідомили мені, що тепер я не можу виконувати свої старі пісні на телебаченні, тому що вони збираються перевидати їх наступного року. До того ж – і я хотіла повідомити вам про це не в такій обстановці – Netflix створює про мене документальну стрічку. Скотт і Скутер заборонили їм застосовувати у фільмі мої композиції або уривки з моїх виступів, хоча там не буде жодних згадок про Big Machine Records. Вони дозволять мені використовувати мою музику лише за певних обставин: якщо я не буду перезаписувати старі пісні під новим брендом (на що я маю повне право і збираюся це здійснити) та скажу своїй команді більше не згадувати ім’я Скутера Брауна в негативному плані.
У Тейлор не було сподівань на мирне вирішення суперечки, оскільки Скутер Браун ніколи не приховував неприязнь до Свіфт і підтримав Каньє Веста, коли той глузував з вокалістки. Більше того, Тейлор зізналася, що дізналася про продаж компанії з засобів масової інформації.
Брітні Спірс, Нікі Мінаж, Майлі Сайрус і Ріанна публічно відписалися від Брауна в соціальних мережах. Інші колеги Тейлор не стали на її бік. Скотт Борчетта, колишній власник Big Machine Records, заявив, що Свіфт нещира: її батько володіє акціями компанії і не міг не знати про продаж заздалегідь. Демі Ловато, інша підопічна Big Machine Records, захистила Скутера Брауна від нападок, стверджуючи, що він чудова людина і вдячна йому за все. У відповідь шанувальники Тейлор Свіфт засипали її образами.
За підсумками Forbes за 2019 рік Тейлор Свіфт знову стала музикантом з найбільшим прибутком. ($185 мільйонів), перевершивши свого опонента Каньє Веста і британського поп-співака Еда Ширана. А її альбом «Red» увійшов до п’ятірки кращих альбомів «десятих» років за версією музичного журналу Rolling Stone. І тут Каньє все ж випередив Тейлор: перше місце зайняв його альбом «My Beautiful Dark Twisted Fantasy», тоді як Тейлор дісталося лише четверте місце.
Акторська кар’єра Тейлор розпочалася з епізоду в серіалі «C.S.I.: Місце злочину». Через декілька місяців, восени 2009 року вона з’явилася у повнометражному фільмі про Ханну Монтану в епізодичній ролі. Її поява у кадрі була нетривалою, проте під час зйомок Тейлор почала добре спілкуватися з виконавицею головної ролі, співачкою Майлі Сайрус.
Кілька більш помітною стала участь співачки у романтичній комедії «День Закоханих», що вийшла на екрани у 2010 році. Згодом американська співачка з’явилася також у маловідомому фільмі «Тодд проти школи», а також в одному з епізодів комедійного телесеріалу «Новачок».
Вокальна кар’єра та перші роботи у кіно ознаменували новий розділ у діяльності співачки, і привернули ще більшу увагу до її особистості. Наприклад, у 2011 році журнал Maxim поставив Тейлор Свіфт на 20-те місце у списку найбажаніших жінок планети.
Наприкінці 2019 року Тейлор також можна було побачити у фільмі «Коти», екранізації однойменного бродвейського мюзиклу. Незважаючи на потужний акторський склад (окрім Тейлор, у фільмі знялися Ідріс Ельба, Іен Маккеллен, Джуді Денч та інші), «Коти» невдало стартували у прокаті, значною мірою через лякаючу графіку – багатьом не сподобалися коти з людськими обличчями.
У 2009 році у Тейлор Свіфт виникла суперечка з репером Каньє Вестом. Дівчина отримала нагороду MTV у номінації «Найкраще жіноче відео». Вона піднялася на сцену і почала висловлювати слова подяки, як раптом репер вихопив у неї мікрофон і заявив, що кліп Бейонсе, представлений у цій же номінації, був найкращим відео, яке він коли-небудь бачив у житті. На Бейонсе, яка сиділа у залі, його слова, безсумнівно, справили враження, а от Тейлор похмуріла на очах.
Через сім років суперечка отримала продовження: Каньє Вест випустив сингл «Famous», у якому була наступний рядок: «Мабуть, я міг би злягати з Тейлор, бо я зробив цю суку відомою». Більше того, у відеозйомці з’явилася воскова статуя оголеної Свіфт (справедливості заради, там було багато інших фігур, зокрема Ріанни та Джорджа Буша-молодшого).
Співачка подала до суду на Веста, хоча репер неодноразово вибачався перед нею за цей вчинок. Зрештою, дружина Каньє, світська левиця Кім Кардаш’ян, стверджувала, що Тейлор дала свою згоду на ці рядки під час телефонної розмови з Каньє, яку, як з’ясувалося, було записано.
Під час телефонної бесіди Свіфт дійсно погодилася на настільки провокаційний текст, додавши, що він звучить для неї як комплімент. «Я навіть не могла уявити, що ти згадаєш моє ім’я у своїх піснях. До речі, дякую за букет, який ти надіслав мені. Я розмістила його в блозі, і ця світлина набрала неймовірно велику кількість вподобань!»
Тейлор продовжувала наполягати на своїй позиції, стверджуючи, що запис – фальсифікація. Після цього громадська думка щодо Свіфт змінилася: стало зрозуміло, що їй вигідний образ жертви.
2020 рік видався надзвичайно насиченим для Тейлор Свіфт і зрештою обернувся справжнім творчим відродженням співачки. Поки світ занурився в локдаун, Тейлор, замкнувшись у своєму будинку, працювала над новими композиціями.
У липні вона абсолютно несподівано для всіх випустила альбом «Folklore» – це був справжній сюрприз, про який вона оголосила лише за 24 години до релізу. Альбом став переломним: замість звичного поп-звучання шанувальників чекали атмосферні інді-фолк-композиції з глибокими історіями та персонажами. Працювала вона над ним дистанційно з учасниками гуртів The National і Bon Iver, створюючи музику через відеодзвінки – цілком у дусі 2020 року.
Але це було лише початком. У грудні вона знову здивувала світ, випустивши другий альбом «Evermore» – «сестринський» альбом «Folklore». Тейлор назвала його продовженням свого «лісового сезону».
Зміна відбулася і в суперечці зі Скутером Брауном щодо прав на її старі записи. Тейлор розпочала процедуру переробки своїх перших платівок, щоб повернути керування власною творчістю.
Під час ізоляції Тейлор підтримувала своїх прихильників, які відчували фінансові негаразди через епідемію. Вона особисто надсилала їм кошти за допомогою PayPal, коли дізнавалася про їхні труднощі в соціальних мережах. Деякі шанувальники отримали від неї до $3000 – просто так, оскільки вона прагнула допомогти.
2021 рік став для Тейлор Свіфт часом повернення до витоків, але з абсолютно новим масштабом – співачка розпочала тривалу роботу над переписуванням старих альбомів! У квітні вона представила «Fearless (Taylors Version)» – оновлену версію свого знакового альбому 2008 року. Це було не лише повторне видання – кожна композиція зазвучала інакше, а до списку пісень увійшли раніше не опубліковані треки. Шанувальники з захопленням відзначали, як їхні улюблені юнацькі гімни зазвучали у виконанні більш зрілої Тейлор.
Але справжній резонанс відбувся у листопаді, коли вона випустила «Red (Taylors Version)» – десятихвилинна версія «All Too Well» сколихнула інтернет. Тейлор зняла короткометражний фільм за участю Седі Сінк та Ділана О’Брайена, який перетворив пісню на справжню кінематографічну розповідь. Червоний шарф з пісні, в якому побачили натяк на колишнього хлопця Тейлор Джейка Джилленгола, став вірусним у тік-тоці.
У цьому ж році Деймон Албарн з гурту Blur стверджував, що Тейлор не пише свої пісні самостійно. Вона відповіла у своєму неповторному стилі: Я була вашим великим шанувальником, поки не прочитала це. Я створюю всі свої пісні. Ваша позиція повністю неправдива і надзвичайно руйнівна.
Музична спільнота підтримала її, і Албарну довелося публічно вибачатися.
Були й зворушливі моменти – Тейлор надіслала особливий подарунок молодій мамі, її давній шанувальниці: в’язану ковдру для малюка та лист, написаний від руки. А коли вона дізналася, що одна з її прихильниць вступила до медичного університету, відправила їй квіти та листівку з привітаннями.
На урочистій церемонії “Греммі” вона здобула відзнаку “Альбом року” за “Folklore”, ставши першою жінкою, яка тричі отримала цю почесну нагороду. У своїй промові вона висловила подяку не лише своїй команді, але й вірним прихильникам, які підтримували її протягом усієї творчості.
До кінця року співачка побила декілька рекордів – її десятихвилинна версія пісні “All Too Well” стала найдовшою композицією, яка колись очолювала чарт Billboard Hot 100. А перевидання Red (Taylors Version) визнано найбільш популярним альбомом виконавиці за один день на платформі Spotify.
У серпні 2022 року на церемонії MTV Video Music Awards Тейлор оголосила про вихід нової платівки «Midnights». Вона перетворила оголошення на захопливу забаву, щоночі в TikTok розкриваючи назви пісень у серії роликів під назвою «Midnights Mayhem with Me».
21 жовтня «Midnights» був представлений публіці та за короткий час перевершив усі можливі показники: став найбільш відтворюваним альбомом за один день на Spotify, а Тейлор увійшла до історії як перший артист, який зайняв усі перші 10 позицій у Billboard Hot 100 одночасно. Пісня «Anti-Hero» з її відомим рядком «Its me, hi, Im the problem, its me» породила безліч жартів.
Рік завершився анонсом масштабного концертного турне «Eras Tour», яке обіцяло стати найвеличнішим у кар’єрі співачки. Шанувальники почали готувати особливі костюми та браслети дружби для обміну на виступах. На сервісі Ticketmaster спостерігався надмірний попит на квитки, через що сайт перестав працювати. Усе це призвело до гучного скандалу, на який звернули увагу навіть у Конгресі США.
Наприкінці року Тейлор отримала безліч відзнак, зокрема престижну нагороду «Виконавець року» на American Music Awards, де подякувала слухачам за їхню неймовірну підтримку. А її кліп на пісню «All Too Well (10 Minute Version)» був удостоєний премії “Греммі”.
Головною подією 2023 року став грандіозний тур «Eras Tour», який розпочався у березні. Це було щось дивовижне: тригодинні виступи з 44 композицій, що охоплювали всі етапи творчості співачки! Кожен концерт перетворювався на справжнє свято – шанувальники обмінювалися саморобними браслетами дружби, вбиралися у костюми, а міста, де відбувалися концерти, отримували багатомільйонний економічний імпульс від напливу туристів.
У липні відбулося те, чого всі так чекали – Тейлор випустила «Speak Now (Taylors Version)», третій перезаписаний альбом. Прихильники були в захваті від оновлених версій улюблених пісень, особливо від «Dear John» та «Better Than Revenge».
А на горизонті був ще жовтень і вихід «1989 (Taylors Version)!» Альбом побив рекорди збуту, а нові варіанти хітів «Style», «Blank Space» та «Shake It Off» залунали свіжо та сучасно. Зокрема, шанувальники оцінили пісню «Slut!», яка стала гімном проти подвійних стандартів.
Наприкінці 2023 року журнал Time назвав Тейлор «Особистістю року», відзначивши її неймовірний вплив на культуру та економіку. Вона стала першим представником індустрії розваг, який отримав це звання за творчі здобутки.
Амурні пригоди Тейлор Свіфт завжди були в центрі уваги західної преси. У 2008 році артистка зав’язала роман з музикантом Джо Джонасом, одним з учасників гурту Jonas Brothers. Проте стосунки з легковажним красенем тривали лише три з половиною місяці.
У 2009 році Тейлор кілька місяців зустрічалася зі знаменитим перевертнем із «Сутінок» – Тейлором Лотнером, з яким вона разом знімалася у фільмі «День Святого Валентина». Існує думка, що популярна композиція Тейлор Свіфт «Back to December» розповідає саме про стосунки з цим актором.
Після розриву з Лотнером у житті співачки були Коннор Кеннеді (онук Джона Кеннеді), учасник колективу One Direction Гаррі Стайлс, а також актор Джейк Джилленхол. Однак усі ці романи тривали не більше 3-4 місяців.
У березні 2015 року співачка почала зустрічатися з популярним шотландським ді-джеєм Келвіном Харрісом.
Журнал “Форбс” визначив їх найбагатшою парою 2015 року – сумарний дохід за вказаний період склав 146 мільйонів доларів. У червні 2016 року Свіфт та Гарріс оголосили про припинення стосунків.
Лише через три тижні Тейлор з’явилася на публіці… з британським виконавцем Томом Гіддлстоном, зіркою фільмів «Тор» та «Месники». Багато шанувальників з обох сторін були переконані, що цей зв’язок – не більше, ніж рекламний хід, адже Тейлор саме записувала свій шостий студійний альбом, а Гіддлстон знімався в одному з її нових відеокліпів, та всі спільні фотографії пари здавалися надмірно штучними. Особливо обурила громадськість футболка Тома Гіддлстона з написом «Я люблю Т.С.» (Т.С. – Тейлор Свіфт).
Вже у серпні 2016 року у пресі з’явилися чутки, що роман Тейлор Свіфт та Тома Гіддлстона добігає кінця. За версією ЗМІ, причиною непорозумінь стало бажання співачки узаконити стосунки, тоді як актор не мав наміру відмовлятися від статусу неодруженого. Підтвердженням розриву стало видалення Тома Гіддлстона зі списку друзів Тейлор Свіфт у соціальних мережах напередодні вересня. Після закінчення роману Том у інтерв’ю натякнув, що їхні стосунки з Тейлор дійсно були домовленістю.
Невдовзі дівчину помітили у компанії іншого молодого чоловіка – не дуже відомого британського актора Джо Елвіна. Тейлор відразу запідозрили у тому, що між ними немає ніякої прихильності, а хлопцю заплатили, щоб він зображував коханого співачки.
Проте вони були разом і через рік, принаймні, у новому альбомі «Lover», що вийшов у серпні 2019 року, містилося чимало натяків на їхній роман. Наприклад, в одній з пісень вона зізнається, що закохалася в Джо ще під час стосунків з Гіддлстоном. У пісні «Cruel Summer» вона співає про те, що не хоче приховувати їхні стосунки та кожної ночі таємно пробиратися до нього у двір.
Джо брав участь у написанні кількох пісень для «Folklore» та «Evermore» під псевдонімом Вільям Бовері. Їхні стосунки завершилися навесні 2023 року. Про причини розриву не згадували ані Тейлор, ані Джо.
Після цього у Тейлор був зв’язок із вокалістом гурту The 1975, Метті Хілі, але він тривав лише декілька місяців. Натомість у вересні розпочався її роман із Тревісом Келсі. Усе почалося в липні 2023 року, коли Тревіс відвідав виступ Тейлор у межах Eras Tour у Канзас-Сіті. У нього був задум: він бажав вручити їй браслет товариськості зі своїм телефонним номером.
У вересні 2023 року Тейлор з’явилася на грі команди Kansas City Chiefs. Вона сиділа у ложі разом з матір’ю Тревіса, Донною Келсі, та емоційно підтримувала команду. Особливо пам’ятним став момент, коли вона радісно вигукнула після вдалого прийому м’яча Тревісом.
Відтоді розпочався значний ажіотаж. Тейлор почала регулярно відвідувати ігри Chiefs, кожного разу привертаючи величезну увагу. Вона зблизилася з дружинами та подругами інших гравців команди, особливо з Бріттані Махоумс, дружиною квотербека Патріка Махоумса.
У жовтні пара почала з’являтися разом на публіці. Їх помітили на романтичній вечері в Нью-Йорку, а потім Тейлор та Тревіс спільно відвідали шоу Saturday Night Live, де з гумором висміяли підвищену увагу до їхніх стосунків.
Особливо зворушливим став момент у січні 2024 року, коли після переможного матчу Chiefs Тревіс знайшов Тейлор у натовпі та міцно обійняв її, не приховуючи своїх почуттів. А на Super Bowl-2024 увесь світ спостерігав, як Тейлор подолала півсвіту, прилетівши з Токіо, щоб підтримати Тревіса у найважливішому матчі сезону.
У численних інтерв’ю обидва відгукуються один про одного з теплом та повагою. Тревіс називає Тейлор «талановитою» та захоплюється її відданістю своїй справі, а вона цінує його за щирість і почуття гумору.
2024 рік розпочався з несподіваного подарунка від Тейлор: на урочистому заході «Греммі» вона не лише здобула четверту нагороду «Греммі» у номінації «Альбом року» та увійшла в історію як перша співачка із таким результатом, але й повідомила про випуск своєї нової платівки «The Tortured Poets Department» 19 квітня.
На початку року вона також продовжила свій всесвітній концертний тур Eras Tour, підкорюючи арени по всьому світу. Кожне шоу залишалося знаковою подією, збираючи десятки тисяч шанувальників і створюючи неповторну атмосферу єднання крізь мелодії. Тур приніс понад 2 мільярди доларів та сприяв економічному зростанню країни на 10 мільярдів, охопив шість материків і тривав 21 місяць, а загалом 149 виступів відвідало понад 10 мільйонів слухачів.
Увійдіть у свій обліковий запис