Уявіть: сонячна Венеція, де канали шепочуть таємниці, а червона доріжка 82-го Міжнародного Венеціанського кінофестивалю (з 27 серпня по 6 вересня 2025-го) перетворилася на подіум, гідний Оскара за “Найкращий гламурний цирк“. Джулія Робертс, Хлоя Севіньї та ціла армія голлівудських красунь і красенів прибули не просто на прем’єри, а щоб показати: мода – це не тільки тканина, а й зброя проти нудьги. Фестиваль, що відкрився з помпою, вже вибухнув скандальними трилерами, як “After the Hunt” від Лука Гуаданьїно, і нарядами, що крадуть шоу. З гумором: мабуть, гондольєри шепотіли – “Ой, ці зірки, вони ж не плавають, а пливуть на хвилі флешів!” Розбираємося в цій італійській феєрії з посмішкою й без зайвого пафосу.
Джулія Робертс: “Красунчик” у Versace, де 300 годин – це не жарт, а магія
Дебют Джулії Робертс на венеціанській доріжці – як повернення королеви після довгої відпустки: 29 серпня, на прем’єрі “After the Hunt“, 57-річна зірка засяяла в custom Atelier Versace від нового креативного директора Даріо Вітале. Navy crepe сукня з дам’є-мотивом, вишитим чорним шовком, – стриманий гламур, що витратив на себе аж 300 годин ручної праці. Поруч – Ендрю Гарфілд у класичному смокінгу, Ає Едебір у Chanel з архівними нотками, і Хлоя Севіньї в Simone Rocha з рожевими бантами.
Але юмор в тому: Аманда Сейфрід побачила наряд Джулії й… попросила позичити! Наступного дня – ідентична Versace, тільки з іншими туфлями, і підпис в Instagram: “Дякую, що поділилася, Джулія!” Це як у “Красунчику”: “Великий і багатий – це про нас?” Фани в захваті: “Джулія не просто йде доріжкою – вона її переписує, а Аманда – фанатка з шафою в стилі Netflix”.
Хлоя Севіньї: готичний бунт у Saint Laurent, бо “нудьга – не для Венеції”
Хлоя Севіньї, королева авангарду з 90-х (згадайте її тигрові колготки на “Trees Lounge“), не підвела: на тій же прем’єрі “After the Hunt” – lace long-sleeve bodysuit від Saint Laurent (Spring-Summer 2018, Anthony Vaccarello) під структурованою чорною бульбашковою спідницею. Готичний кондитерський виріб, що кричить: “Я не принцеса, я відьма з трилера!” Раніше, на фото-колі, – рожева сукня Simone Rocha з Fall 2025, з бантами, як у феї з “Аліси”.
З гумором: уявіть Хлою на гондолі – “Капітане, а де мій бульбашковий хвіст? Без нього я не пливу!” Її стилістка Хейлі Волленс додала Tiffany-ювелірку для “модерного штриху”. А seriously: Севіньї доводить, що Венеція – не про “безпечні” сукні, а про грайливість, що ріже, як канальська гострота.
Інші зірки: від Clooney на водному таксі до “Frankenstein” у блиску
Фестиваль – це не тільки “After the Hunt”, а й парад грандів: Джордж і Амаль Клуні прибули на водному таксі з Лейк Комо, вона – в butter-yellow сукні, він – у вічному смокінгу, ніби з “Одиннадцяти друзів Оушена“. Емма Стоун на прем’єрі “Bugonia” Йоргоса Лантимоса – у елегантному Dior, з нотками sci-fi. Емілі Блант і Двейн Джонсон для “The Smashing Machine” – вона в daring топі, він – як скеля в Armani. А на “Frankenstein” Гільєрмо дель Торо: Джейкоб Елордій, Оскар Айзек і Мія Гот у vintage-шедеврах, ніби з Мері Шеллі.
Райлі Кіо в ruffled Chloé з Fall-Winter 2025 – бохо-ренесанс у дії. Кейт Бланшетт у Schiaparelli з твістом, Софіа Коппола в custom Marc Jacobs для свого док про дизайнера. З гумором: уявіть Клуні: “Амаль, це не озеро, це доріжка – де мій рятувальний круг з Chanel?” А Alexa Chung у lace-trimmed Chloé – як фея, що втекла з runway.
Наслідки: Венеція сяє, а мода шепоче про нові ери
Цей фестиваль – не просто кіно, а preview колекцій: Jonathan Anderson для Dior на Альбі Рорвахер, Chanel-архіви на Едебір. Зірки не просто позують – вони тестують тренди, від стриманого гламуру Versace до готичного бунту Saint Laurent. Фани в Reddit жартують: “Венеція 2025 – де сукні довші за канали, а селфі – коротші за фільми“. А Золотий Лев? Чекаємо 6 вересня, але вже ясно: мода перемогла, бо хто встоїть перед усмішкою Робертс чи бульбашкою Севіньї?
Ця венеціанська феєрія нагадує: кіно й мода – як гондола з шампанським, п’янить і несе вперед. Чекаємо Paris Fashion Week, бо Венеція – тільки аперитив!