Джулія Робертс: 300 годин голок і ниток, чи як “Красунчик” зачарував Венецію одним подихом

Джулія Робертс у Versace: 300 годин елегантності, що зачарувала Венецію!

Настя

Уявіть: сонячна Венеція, канали шепочуть гондольєрські серенади, а на червоній доріжці 82-го Венеціанського кінофестивалю з’являється вона – Джулія Робертс, 57-річна королева Голлівуду, яка рідше блищить на килимах, ніж ми бачимо її в Netflix. Дебют! І не просто в будь-якій сукні, а в шедеврі Atelier Versace, що витратив на себе аж 300 годин ручної праці. Це не плаття – це інвестиція часу, гідна серіалу Netflix: “Шиття для зірки, сезон 1”. Дизайнер Dario Vitale, новий креативний бос Versace, створив цю navy crepe красу з дам’є-мотивом, вишитим чорним шовком – стриману, елегантну, ніби Джулія сказала: “Досить блиску, давайте класику, бо я не принцеса, а мисливиця з ‘After the Hunt‘”. З гумором: мабуть, швачки в ательє молилися, щоб нитка не порвалася – інакше 300 годин коту під хвіст, а Венеція без “улыбки Робертс”.

Дебют з полюванням: “After the Hunt” і зірковий каст, де кожен – трофей

Все почалося 29 серпня 2025-го, коли фестиваль відкрився з помпою, а Джулія ступила на килим для прем’єри “After the Hunt” – трилера Luca Guadagnino (того самого, з “Call Me by Your Name”). Фільм про таємниці, переслідування й несподівані повороти, де Робертс грає роль, що “змушує серце битися”, як сказали продюсери на CinemaCon. Поруч – Andrew Garfield, Ayo Edebiri та Chloë Sevigny, весь каст у блиску, ніби зірки з неба посипалися на Лідо. Джулія, з її фірмовою усмішкою, що краде шоу, йшла поруч з режисером, махаючи фанатам Roger Vivier туфлями на підборах.

Але юмор в тому: це її перший Венеціанський фестиваль! “Я тут, бо історія варта того“, – мабуть, подумала зірка, яка зазвичай ховається в родинному гніздечку. Уявіть: 300 годин на сукню, а Джулія, як у “Pretty Woman”, каже: “Великий і багатий – це про мене?” Насправді, це про еволюцію: від романтичних комедій до драм, де жінки не чекають принца, а полюють на правду. Фестиваль, з його 27 серпня по 7 вересня, вже гуде від пліток – і Джулія в центрі, бо хто інакше змусить папараці забути про селфі?

Сукня-шедевр: стриманий Versace, де 300 годин – це не жарт, а інвестиція в вічність

Тепер до зірки вечора – той самий custom Atelier Versace. Не кричущий Medusa-логотип, а витончена navy сукня з фітованим силуетом, де кожен стібок – ручна робота. Dario Vitale, дебютант у Versace, обрав “стриманий гламур”: дам’є-вишивка шовком, що грає на сонці, як канали Венеції. 300 годин! Це скільки? 12,5 днів без сну, або час, за який Netflix з’їсть 150 серій “The Crown“. Швачки, мабуть, співали арії, шиючи це диво, бо результат – timeless, як усмішка Джулії.

З гумором: уявіть, якби сукня “заговорила” – “Я не блискуча, бо Джулія сказала: ‘Досить, як на Оскарі 2001-го’. Давайте елегантно, ніби я на прогулянці з Джорджем Клуні”. А seriously: це символ нової ери Versace – менше максималізму, більше вічності. Поруч з нею – інші зірки в Dior чи Tamara Ralph (де Емілі Блант мала 500 000 кристалів на 300 годин), але Джулія виграла “оскара” за витонченість. Фани в Reddit вже жартують: “Amanda Seyfried теж хотіла цю сукню – сестринство чи копіювання?

Наслідки: Венеція в захваті, а Голлівуд шепоче про “повернення королеви”

Цей дебют – не просто фото в Instagram, а сигнал: Джулія Робертс повертається до великого кіно, після ролей у “Ticket to Paradise” чи “Leave the World Behind”. Фестиваль, з його нагородою Золотого Лева, вже пророкує “After the Hunt” серед фаворитів – бо Guadagnino + Робертс = магія. А сукня? Вона ламає інтернет: “Елегантно, як італійське вино”, пишуть у Vogue. З гумором: наступного разу Джулія скаже: “300 годин? Давайте 600 – для крил, як у Пігмаліоне”. Але поки що Венеція аплодує: королева прийшла, і канали сяють яскравіше.

Ця історія – нагадування: мода, як кіно, – про час і душу. 300 годин ручної праці – і от, легенда оживає. Чекаємо Оскар-2026, бо Джулія не просто ходить килимами – вона їх переписує.

Поділіться цією статтею
Коментарів немає